HOOREY JUMAAT!

17 11 2006

Siapa : Saya
Dimana : Mana-mana
Jam berapa : Tiga.
JAM BERAPA : Ok sepuloh.
Apa : Kelaper

Hai! Akhirnya saya kembali.

Dinihari saya di rumah. Ya tidak bekerja. What? Oh no. Bukan! Saya bukan pemalas. Saya pesakit.

Atas sebab-sebab yang bukan penyebab utama iaitu memakan roti naan tiga keping di Penni dan berjoget agogo bersama Smt sewaktu menunggu kedatangan teksi di perhentian bas, semalam. Saya, si perempuan joget bukan sepenuh masa, sudah gagal untuk tidur kerana badan keseluruhan masuk angin dan tidak bisa menangani sengal-sengal yang terdegil. 

Bla bla bla la la la…. saya sakit. Bukan dalam keadaan jatuh. Tapi saya sakit dalam keadaan duduk sahaja.

Oh don’t u worry. Sakit saya, hanya lah sakit yang terbiasa. Sahaja.

Seperti tekak bengkak, dahi panas, dada sakit dan kepala hilang focus. Ya hilang focus sehingga tak tahu bezakan antara handphone dan makanan di pinggan sewaktu sedang berdepan dengan meja makan, pada tengah hari tadi.

Dipendekkan cerita, saya sentiasa sakit pabila tabung pepsicola saya kering, kebutuhan wang.

Ok relek. Lima belas hari lagi, saya akan kaya seminit.  Ya seminit pon jadi lah. Seminit seminit pon, kaya jugak tuh!

Ok saya nak berambus. Saya nak pergi belajar makan ubat batuk.

Salaam sayang, kaseh dan rindu dari saya, wanita joget BUKAN sepenuh masa.


Actions

Information

7 responses

17 11 2006
amat

makan ubat..

17 11 2006
samud

pening org yg membaca… adeh2

17 11 2006
milkandonion

Amat : Makan sudah. Telan, selit di bawah lidah pon sudah. Baiknya sahaja terpaksa tunggu.

Tunggu dan tunggu dan tunggu. Sama seperti menunggu nombor terbit semasa di poliklinik

Samud : Itu lah tujuan saya.

Marilah kawan-kawan! Sama-sama kita pening. Pening hingga sakit. Wheee!

18 11 2006
amat

kalau semua sudah memang lah kene tunggu je😀 dan tunggulah dengan jayanya😀

22 11 2006
cruz who?

Livin in a surreal world… Not rally sure what to make of all this seemingly random infomation they throw at ur face… what to make of them all.. sometimes it feel like ur fading into the background noise with all the confusion… a second passed and now u feel that you are a lump, a protruding oddity in the fabric of society (more like time/space)

22 11 2006
Fz

Wish u well darling

22 11 2006
milkandonion

Amat : Masih menunggu. Oh…

Cruz : I’m a confused lump that could be use over and over again, in every place, every situation and maybe in every language too!

Oh well… *watching ice melt*

Thanks for “pacifying” me though. Be well!

Fz: See u soonest!

Leave a Reply

