LEBIH DARI KATA

18 10 2006

Tell us

Adakala aku ingin kekata yang tulen.
Adakala aku ingin kekata
Yang bercanda riang dengan lucu.
Tapi adakala aku tak inginkan apa-apa.

Recognize them

Bayangkan aku jatuh.
Bayangkan aku bangun.
Bayangkan aku berdarah.
Barangkan aku menyerah.
Bayangkan aku, aku.

Feel like a rock

Batunya aku bila dipersia-siakan.
Batunya aku bila dibaling-balingnya.
Batunya aku di tempat dimana aku berani namakan rumah.

I don't know

Aku tak tahu.
Siapa, apa, dia, mereka, kita.
Apa yang aku tahu 
Hanyalah sesuatu yang aku tak tahu.

It's terrifying

Ngeri bila disambut mentari.
Itulah emosi yang sedang ku alami.
Tak kira waktu mahupon hari. Ngeri.


Actions

Information

Leave a Reply

